dimecres, 13 de juny del 2007

MERAVELLES DE LA HUMANITAT (SEGONA PART)

Hola, doncs avui seguirem en l'enumeració de més meravelles de la humanitat, ara toca el torn d'un esdeveniment gràcies el qual la terra continua girant, em refereixo al Saló del Manga, si senyors i senyores, el Saló del Manga és un gran esdeveniment que qualsevol persona que no vulgui morir en l'infern ha de visitar, un lloc on s'agrupen botigues i editorials, i on hi ha projeccions de sèries del país nipó, un lloc on pots veure a la gent disfressada de qualsevol cosa, si si qualsevol, perquè ja no fa falta que sigui de manga, ara apa et disfresses del que et surt del pebrotam i via, ja serveixsi fins i tot a mi un dels organitzadors (bé del de “seguretat” per tal de que no et colis) estava separant el que anaven disfressats en un cua només de disfressats i quan va arribar a la meva alçada em va mirar dubtant de si jo anava disfressat, home el meu aspecte és peculiar, però vaja jo crec que es veia que no vaig de cap manga, però com ara es disfressen del que volen (i a més no ens enganyem, els que vigilen les cues no en tenen ni idea de manga, per tant ja pots anar disfressat del personatge més famós del manga més famós o de l'espinet, que no en tindran ni idea)
Doncs això, ja sabeu, si voleu que la vostra vida tingui sentit heu d'anar com a mínim una vegada al saló del Manga.

1 comentaris:

Unknown ha dit...

ola christian!!!weno el mjor scrito es st xDjaja weno supongo k ya sabras k st año el saon dl manga s ara n 3 sitos??(k stan mas omnos crca)stara mjor xk asi abra mas sitio k, k en el dl año pasado...xD
aaa! x cierto ls videos stan mu bien