diumenge, 24 de juny del 2007

MARTOHELL

Hola al·lots i al·lotes, avui os parlaré d'on vaig anar el dissabte de la setmana passada, a Martohell, una espècie de festival amb grups heavys que es feu a Martorell, el lloc on es realitzar estava bé, una nau grandeta, bona sonoritat (per la meva humil opinió, no soc un expert en sonoritat) i a més quedava al costat del tren i dels ferrocarrils, jo vaig anar amb uns amics en cotxe, per tant el tema mobilitat no hi havia problema, però vaja, està força bé que els que hi vagin en transport públic hi puguin arribar amb facilitats.
He de dir que era la primera vegada que hi anava, em va agradar molt, la música estava bé i l'ambient també, vaig fer un vídeo que penjo, car no es veu gaire bé (per no dir que no es veu un cacot de gos restrenyit).
No vull acabar sense mencionar a l'espontània, una noia curiosa que “carregava “ energia fora de la nau i en un moment donat explotava aquesta energia en forma de carrera cap a l'interior de la nau.