dimecres, 13 de juny del 2007

FESTES ALTERNATIVES DE CORNELLÀ 2007

cDissabte passat vaig anar a les festes de Cornellà, a les alternatives, en guany les van fer en un lloc diferent de l'any passat, uns metres més enllà, però a mi el lloc m'agradava, era terra de sorra i pedres, i a mi m'agrada més que l'asfalt. Doncs bé, van fer un correfocs moooooooooolt maco, de veritat, em va agradar molt i va ser llarguet, aquí exposo dos vídeos d'una petita mostra del que van ser, no vag gravar les parts més maques pel meu parer, però bé, és el que hi ha.
En el tema música, només vaig escoltar el primer grup perquè es veu que se'ls hi va anar l'electricitat (cosa que em vaig assabentar al metro quan marxava) i vaig marxar, el grup en si estava bé, llàstima que el cantant no vocalitzava una merda, perquè no s'entenia res, un amic meu estava intentant esbrinar que deia, jo ni m'hi vaig esforçar.
Estan molt bé aquestes festes, bon ambient, música que està bé i econòmic, a veure si la gent comença a obrir els ulls i veu que unes altres festes que les “oficials” són possibles i sobretot millors.