dilluns, 21 de maig del 2007

COSETES QUE EM PASSEN PEL CARRER

Hola!!!!!! Aquest text ja no és passat del messenger (els dos anteriors si). Avui explicaré una cosa curiosa (per dir-ho d'alguna manera)que em va passar.................diria que dilluns de la setmana passada. Doncs bé, comencem, anava jo caminant pel carrer direcció a l'estació per agafar el tren per anar a treballar, encara no eren les 7 del matí, llavors vaig veure una dona que anava amb bikini o roba interior (la primera cosa que vaig pensar és que era un bikini, però després pensant-ho també podria ser roba interior, total jo estava a una certa distància i no la vaig mira gaire, un cop d'ull) i un abric llarg, de tal manera que si es cordava l'abric ningú sabria que duia de roba, bé, jo vaig continuar caminant, vaig pujar per unes escales i quan ja estava arribant a dalt d'aquestes, escolto un "ts ts" provinent d'on era la dona, vaig mira i vaig veure que s'havia col·locat en un portal (de tal manera que només se l'ha podia veure des d'on jo era) i s'havia tret el pit esquerra amb les mans, jo vaig continuar anant cap a l'estació. Aquestes coses et fant pensar diferents coses:

1: La gent està molt malament (però molt).
2: La gent va més calenta que el soldador de l'equip A (o va molt necessitada).
3: La gent no té criteri (o no hi veu bé).
4: Ecspanya és una merda (això no té res a veure, però és veritat).

P.E.: A cop d'ull la noia/dona malament no estava, però vaja, la veritat no la vaig mirar gaire.
P.E.: La imatge no té relació, però és igual, és el meu bloc i foto el que vull.