dimarts, 17 de juliol del 2007

TAI CHI

Hola! Feia temps que no escrivia res eh? XD Doncs avui os explicaré el que vaig fer ahir a la tarda (bé tot no, només una cosa), vaig fer Tai Chi, tinc un amic que fa classes de Tai Chi, i un dia ens va dir a un amic i a mi que hi anéssim aquest dilluns que feia una classe en un parc, jornada de portes obertes vaja, i bé doncs li vem dir que si, per provar, home a mi no em crida gaire aquestes coses, però bé, ho vem fer en un parc d'Esplugues, és maco, un xic petit però, i res, vem fer una hora. Va haver un moment que feiem uns moviments amb els braços que a mi m'estava recordant el moviment de braços per fer un Kame Hame Ha XD, però bé, va ser curiós.
Incloc unes fotografies del parc.











1 comentaris:

Unknown ha dit...

Relaxat després dels altres exercicis més mogudets, encara que aquest si fotia-ho cames no estava gens malament xD.

Fins aviat.