dilluns, 28 de maig del 2007

L'ALTERACIÓ DE L'ESPAI-TEMPS

Hola amiguets i amiguetes, avui us vull parlar sobre un tema que potser vosaltres direu "quina collonada!!!" però jo no, jo l'he patit en les meves carns, ossos, sang i d'altres parts del cos humà. Doncs entrem en matèria, el tema és l'alteració de l'espai-temps, aquest fenomen l'he pogut experimentar jo i altres individus, no no, no us rieu, és verídic, aquest diumenge l'he tornat a patir.......vem sortir d'excurssió uns amics i jo, vem sortir de Sant Celoni i el nostre objectiu era un poble de platja amb parada de tren (vem acabar en un altre poble també de platja i tren, però això és secundari), era una excurssió per acabar a l'inici de la tarda, però................vem trigar poc més de 9 hores, el temps i l'espai es va distorsionar, és la única explicació raonable que l'hi trobo, és un fenomen curiós (per no dir torracollons) que ens acostuma a succeir quan anem d'excursió, jo crec que l'interacció entre criatures influenciades pel manga i el rol i la naturalesa provoca un ruptura en el teixit de l'espai-temps i per això es deforma, el cas és que sempre es deforma en més temps i espai, ho continuaré estudiant..........